Tima Világa

Ebay Wishlist / nyár

2018. május 31. - Tima84

tavaszi_wishlist.jpg

 

Évszakokra bontva állítok össze egy kis EBAY-es kívánságlistát tele mindenféle kisebb-nagyobb termékkel, cukisággal. A képre kattintva az termék Ebay-es oldalát meg is nyithatod.

_10.jpg

 

 

  • Az első rögtön egy kis cukiság, nekem mint nagy mese mániás. Már nagyon kellene az Ipademre egy védő tok, mert nagyon féltem a sérülésektől. Erre találtam őt.

 

Ára : 11,59$

 

  • 51-ksf3j6ol_sy355.jpgA következő helyen, miért is ne egy C-vitaminos eszencia??? szerepel Rohto Melano CC Anti-Spot Essence rengeteget olvastam róla jót-rosszat egyaránt, de úgy döntöttem ez lesz az egyik olyan szérum, amikor nem hagyatkozom mások véleményére. Két fajta c-vitamin származék is szerepel az INCI listájában, emellett E-vitamin és édesgyökér kivonat is helyet kapott.

 

Ára: 13,23$

 

  • letoltes_1_1.jpgEhhez túl sok mindent nem lehet hozzá fűzni. Cuki, és imádom az ilyen faldekorokat. Ami azonban nevetséges, hogy itthon pontosan ugyan ezt a matricát súlyos ezrekért árulják.

 

Ára: 1,29$

 

 

  • s-l300.jpgAz én személyes kis kedvencem. Angyalhívó harmony ball. Drága nagy fiamtól kaptam Angyalhívót, abban szeretném kicserélni egy más színre a golyócskát. Minden szín másra jó. Imádom azt az édes csilingelő hangját.

 

 Ára: 2,89$

 

 

  • images.jpgKonjac szivacs. Régóta ki szeretném próbálni.

100%-ban természetes kígyópálmarostból áll, illetve a porított rostból készítik. A valódi tengeri szivacs mellett az egyetlen természetes szivacs a piacon.

 

Ára: 1-2$ között

 

  • letoltes_2.jpgElizavecca Milky Piggy Vitamin C 21% Ample Mask.

Egyaránt hideg-meleg infó is található erről a termékről. A tégelyes kiszerelés annyira nem tetszik, de egy próbát megér, már az összetevők miatt is. Ascorbic Acid 21% Egy aprócska csalás, ebayen most drágább Jolse oldalát linkeltem.

 

Ára: 7$

 

  • s-l300_3.jpg[TONYMOLY] BCDATION Plus (SPF30/PA++)

Ebből csak a 10 db-os mintát szeretném. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet a 3in1 hatás. Ugye nálam a folthalványítás fő szempont, és ugye állítólag ő ezt is tudja.

 

Ára: 3,29$  10db/csomag

 

 

  • s-l300_1.jpg Ikonikus darab Mizon Hyaluronic Ultra Suboon krém

Mélyhidratáló-krém, amely segít a bőr természetes nedvességét visszanyerni és fenntartani. Használat közben feszesíti és simítja a bőrt, megelőzi a mélyebb ráncokat. Hatóanyagai között megtalálható a bambusz és a nyírfa-kivonat.

Ára: 7,56$

 

  • s-l300_2.jpgSzakáll ápoló készlet. Nagy divat lett mostanság a férfiak körében a szakáll, ami bevallom az én férjemnek is tök jól áll. Nézegettem már neki ilyen kis szetteket, de természetesen itthon horror árak vannak, de szerencsére itt van nekünk az Ebay, ahol azért lényegesen olcsóbban juthatunk ezekhez a termékekhez.

Ára: 12,86$

 

 

  • gylk81_lavako_8mm_gyongy.jpgLávakő gyöngy. Imádok karkötőket készíteni, de nem szeretem a műanyag gyöngyöket. Általában ásványgyöngyöket használok vagy spliteket. A legutolsó darabot a férjemnek és a fiamnak csináltam, és ez kivételes elnyerte a tetszésüket. Egy szálat küldenek, ami kb 60-65 gyöngyöt tartalmaz.

Ára: 1,35$

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5614013236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása