Tima Világa

Csomagom jött / első benyomás

2018. június 22. - Tima84

c90bf1df-422e-40a6-9a2a-586041f5f204.jpeg

Kívánságlistás termékek érkeztek hozzám, számomra hihetetlen 11 nap alatt Koreából.

letoltes_3.jpg

Csomagolás, profi. Kedvenc ebay eladók közé került. ⇒

 

 

 

  • Purito BB creamet a fényvédő hatása miatt rendeltem meg + a többi szép és hatékony összetevő miatt. Szeretem, ha egy fényvédőnek egyéb funkciója is van. A szín tekintetében lehet, hogy mellé lőttem, egy kicsit sötétnek tűnik elsőre a 23-as Natural Beige árnyalat. Később kiderül.

  • Holika Holika 99% Aloe soothing gel. Ikonikus darab, lépten nyomon beleütközöm beauty bloggereknél. Elsőre csak a kicsi kiszererelést vettem meg. Nagyon cuki, de a kupakot levéve nem egy szokványos krém adagolója van, lehet meggyűlik vele a bajom. Az illata nagyon kellemes FRISS. Állaga géles, de könnyen beszívódik. Nyáron szerintem egy áldás lesz.

  • Holika Holika puri pore no sebum primer. Fogalmam nem volt róla mire számíthatok. Elsőre a kézfejemen kipróbálva egy nagyon szilikonos valami, de valami fantasztikus selymes érzést hagy maga után. Meglátjuk, tesztelés során mit produkál.

 

TESZTELÉSRE FEL! 

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6314059458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása