Tima Világa

Rólam

2018. május 30. - Tima84

3035ee63-f403-4d86-8b4c-5ed44cc63be1.jpeg

Nagyon régóta foglalkoztat a blogírás. Rengetegszer bele is kezdtem, de valahogy mindig alább hagyott a lelkesedésem. Nem szeretek semmit félgőzzel csinálni.

Rá kellett jönnöm, hogy egyre kevesebb ember szeret olvasni, vagy egyre kevesebb ideje van rá. Inkább átpörgetik az Instát, facebookot és.... ennyi. 

Ettől függetlenül, még ott van bennem egy halvány kis remény arra, hogy az írásaimmal talán segíthetek valakinek. 

 

Alapvetően a bőrápolás foglalkoztat most leginkább! Kutattam keresetem, de még véletlenül sem találtam egyetlen bloggert sem akinek kb ugyan az a problémája, mint nekem. Egyszóval ez volt a fő indok, hogy az agyamban megfogalmazódott kis szösszeneteket és kutatásokat megosszam másokkal.

 

Pár mondat rólam! Ki is vagyok, milyen dolgok foglalkoztatnak.

 

  • Anyuka vagyok

  • Kutyamániás (ezt ilyen formában még leírni is rossz volt) számomra nem kutyák, hanem családtagok. Rosszcsont kis gyerekek.

  • Sok-sok éve pánikbeteg (erről nem szabad beszélni) mert csak megerősítem magamban ezt a tényt? Többek közt ez is közre játszott abban, hogy elkezdtem a blogolást. Leköt, elfoglal, elterel.

  • Nagyon szeretem a DIY dolgokat (nagy álmom egy fairy garden elkészítése)

  • “Fiatalon” (34 vagyok) nagyon szerettem sminkelni. Jó lenne visszanyerni azt az énemet. Hiszem, hogy otthon sem kell elhanyagolni és elhagyni magunkat.

  • Minden érdekel, ami az egészséges életmóddal kapcsolatos. Szeretnék tudatos lenni, belátom sokszor nem sikerül DE igyekszem.

  • Szeretek kísérletezgetni termékekkel a szépségápolásban, háztartásban úgy nagy általánosságban mindenben. Azért természetesen akad egy-egy termék, ami állandó része a mindennapjaimnak és nem is szívesen cserélném le.

  • Imádok olvasni. Inkább könyv, mint e-book. Tudom, haladni kell a korral, de egy igazi kézzelfogható könyv illatát, érzését soha nem lehet leváltani mással. 

  • Hatalmas mese fan vagyok! Persze nem a mai béna meséket szeretem, hanem az igazi Walt Disney feeling tetszik minden mennyiségben.

  • Szeretek fényképezni, csak nem tudok. � legalább is nem profi szinten, de jó lenne megtanulni. A képszerkesztés is nagyon közel áll hozzám.

  • Lehet furcsán hangzik egy olyan emberről, aki bőrápolás témájú blogot ír, de rettentően bolondulok a tetoválásokért. 

  • Hiszem, hogy léteznek Angyalok - Tündérek. Nem, nem bolondultam meg. Csak ez vagyok ÉN !!!

 

Összefoglalva azt hiszem, egy elég tartalmas kis blog van alakulóban. Remélem, ha rám talál bárki egy kis mosolyt csalhatok az arcára, ötletet adhatok, segíthetek.

 

Ez a bejegyzés (legalább is a vázlat) egy pánikroham kellős közepén íródott, és mire a végére értem a közérzetem is stabilizálódott. Egyszóval jó tanács mindenkinek “ne rohanj, hiába kell - szánj időt magadra, mert elfelejted élvezni az életet”

 

By:. Tima 

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr1814012210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása