Tima Világa

Csomagok jöttek + ebayes eladók

2019. március 13. - Tima84

 

Nos, egy kicsit megfogyatkozott a készletemet, rásegített a gyermekem is. 

Rá kellett jönnöm, hogy nyáron nem visel el a bőröm annyi réteget, mint azt gondoltam volna, így a rutinomat teljesen le kellett minimalizálnom. (Ritka meleg nyarunk volt)

Sok minden elfogyott, de viszonylag régóta használom őket a nagyfiammal együtt.

Ezt szeretem talán a legjobban a koreai termékekben, azon túl hogy fantasztikusok hatalmas kiszerelések. Sok terméket újra vettem, mert 

  • beváltak
  • hiányoznak a rutinomból
  • nem kísérletezek, ha valami működik

 

Ezt a posztot úgy szerettem volna megírni, hogy az eladókat is belinkelem, mert valami hiper gyorsan érkeztek meg a csomagjaim, szóval szerintem érdemes tőlük rendelni.

 

Pure Vitamin C 21.5% serum + mask c20-pure-vitamin-c-21-5-advanced-serum2s-300-300.png

 

https://www.ebay.com/itm/By-wishtrend-Pure-vitamin-C21-5-serum-vitamin-21-5-enhancing-mask-sheets-5ea/122216173621?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 Ezt a c vitaminos szérumot csak isteníteni tudom.

A nagyfiam arcával csodát tett. Az én pigmentfoltjaimat is szépen elkezdte halványítani. Viszonylag jó áron jutottam hozzá + 5 maszkot is kaptam mellé, szóval +++ az eladónak. 11 nap alatt érkezett meg a csomag!

 

A következő csomagban 2 termék érkezett

https://www.ebay.com/usr/dream.forecast?_trksid=p2057872.m2749.l2754

A’Pieu Pure Block Sun Cream

A kedvenc fényvédőm! A nyár folyamán 2 tubussal használtam el. apieupureblocknaturalsuncreamdaily1.png

  • Teszi a dolgát
  • Nem hagy zsíros érzetet
  • Kellemes az illata

 

A másik termék pedig egy ikonikus Benton darab, mégpedig a Snail Bee High Content Lotion. Nos ezt már kevésbe tolerálta a bőröm a nagy melegben, ezért csak estére használtam, de őszre mindenképpen kell. 

  • Kellemesen hidratál
  • Valóban van folthalványító hatása
  • Hatalmas kiszerelés

16 nap alatt érkezett meg

A következő ismét egy fényvédő, csak hogy ez BB krém is

Purito Snail Clearing BB Cream

https://www.ebay.com/itm/PURITO-Snail-Clearing-BB-Cream-3-Color-30ml-BEST-Korea-Cosmetic/272920424275?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=572114610477&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 

Őszre egyel világosabb árnyalatot rendeltem. Nagy kedvenc ő is.purito-snail-clearing-bb-krems-300-300.png

 

  • Nyáron is kellemes viselet
  • Fényvédelem mellett bb krém funkiót is betölt
  • Folthalványító hatóanyagokat is tartalmaz

12 nap alatt érkezett meg

 

Az utolsó 3 termék egy eladótól a mindenki által ismert Jolsetól érkezett, amit sikeresen vámkezelés alá vettek. Szóval megjárta a hadak útját az idegrendszeremmel egyetemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr3314264635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása