Tima Világa

Könyvajánló PÁNIKOSOKNAK

2020. december 28. - Tima84

book-png-image-53388.png

Aki pánikbeteg tudja, próbálunk minden egyes szalmaszálba kapaszkodni, hogy élhetőbbé, jobbá tegyük a napjainkat. Kutatunk, keresünk a múltban, orvosról orvosra járunk, de saját tapasztalat alapján van egy pár okos kis olvasmány, ami talán segíthet nekünk. Nem utolsó sorban a figyelmünket is leköti, így nem jön a "mumus"

 

b1325621.JPG

 

Tudatalattid csodálatos hatalma - Kalauz a szorongás legyőzéséhez

Dr. Joseph Murphy

Ez számomra a NAGY könyv. Sok-sok évvel ezelőtt engem ez a csoda húzott ki a gödörből.

Alapvető olvasmány lenne mindenki számára a mai rohanó világunkban.

Nagyon régi könyv, de pont ebben rejlik a bölcsessége.

 

a_titok.jpg

A Titok

RHONDA BYRNE

Számomra ez a könyv nem volt akkor csattanó, ezt annak tudom be, hogy korábban olvastam a fentebb említett művet.

Biztos lesz, akinek ez kézzel foghatóbb, érthetőbb lesz.

 

covers_63662.jpgAz élet játéka

Eleanor H. Porter

 Ezt a kis csodát gyermekkoromban kaptam. Elolvastam és ennyi. Valami miatt jóval később a kezembe került és ismét neki estem, és IGEN akkor esett le... Amire gyerekként nem vagy fogékony, mert még tisztán látsz és gondolkodsz, felnőttként igazi csoda ez a könyv.

Hatalmas felismerések. Könnyed olvasmány, de annál tanulságosabb.

 

 

Az ​öröm játéka örök (Az élet játéka 2.)letoltes_1.jpg

Eleanor H. Porter

Ezt a könyvet most fedeztem fel. Egészen biztos vagyok benne, hogy pontosan olyan kellemes élmény lesz, mint az első része..

KÍVÁNSÁGLISTÁS

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr4913977060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása