Tima Világa

Gyors fejlődés a bőrápolásban

2018. május 21. - Tima84

rutin17-18.jpg

Bevallom őszintén az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam magam, a rutinomat és ez természetesen sem a lelkemnek sem a bőrömnek nem tett jót.

Ettől függetlenül igyekeztem nyomon követni a változásokat a nagyvilágban. Az elmúlt évben egyre több-jobb termék látott napvilágot. Többek között Tindigo álomtermékei.

Őszinte leszek egy kicsit el is tévedtem az útvesztőben, mint régen, amikor tudatosan kezdtem vásárolni a bőrápolási termékeket.

A meglévő tudásomból próbáltam “próbálok” kiindulni, az alap hatóanyagok amikre szükségem van, és nagy általánosságban szerintem sokak így vannak ezzel.

Az elmúlt időszakban 2017 tél/tavasz ezekből a termékekből állt a rutinom.

  • Ébredés után fontosnak tartom, hogy frissítő legyen az arcmosás, amit a már emlegetett Balea Med Ultra Sensitive Waschgel-el letoltes.jpgtudok elérni. Ritkán, de előfordul, hogy kifogyok belőle, akkor a gyógyszertári készítményhez kell sajnos nyúlnom. Sajnos ez a termék nem a kedvencem, de egy sima szappannál azért sokkal jobb választás.

 

  • cosrx-aha-bha-clarifying-treatment-toner1s.jpgA következő lépés a tonizálás. Erre a célra én a COSRX Aha/Bha tonerjét használom. Próbáltam már pamacsra fújva, ez szerintem simán pocsékolás, a tökéletes csomagolásnak köszönhetően kellemes ha az arcomra permetezem és eloszlatom a bőrömön, nekem ez a módszer vált be.

  • Ezt követi az INSTANATURAL VITAMIN C SZÉRUM. instanatural-vitamin-c-szerums9-300-300.pngSzintén tökéletes a pipettás megoldása ennek a terméknek. Ebből kb egy fél pipettányit csepegtetek a tenyerembe és apránként viszem fel az arcomra.

  • Következhet a hidratálás, ehhez nekem a jól bevált kis kencém nem mást mint a Benton Snail Bee High Content benton-snail-bee-high-content-lotion2_1.jpgLotionja. Egy pumpálásnyi nekem bőven elegendő ebből a kis csoda hidratálóból. Az illata nekem kicsit zavaró, de simán eltörpül a hatása mellett.

  • A kis reggeli rutin befejező pontja (ha nem sminkelek) természetesen a fényvédelem. Most éppen a BIODERMA PHOTODERM M SPF50+/UVA38 krémet használom. Nincs vele gondom, de.... nem tudom folytatni sajnos a mondatot, valami nekem hiányzik ebből a termékből, vagy éppen az ellenkező. Ez még rejtély.

  • Az esti rutinom annyiban más, hogy C vitaminos szérumot, és fényvédőt nem használok, viszont a COSRX AHA hámlasztóját cosrx-aha-7-whitehead-power-liquids-300-300.pngminden este felteszem, szerencsére nem érzékeny a bőröm, így nem okoz gondot a napi használat. Bár, ha jól belegondolok lehet, hogy nem jól tettem, mert mintha most már teljesen hozzá szokott volna a bőröm, és nem hat annyira.

  • Jöhet a hidratálás ugyan azzal a Benton termékkel, majd bevetem a kis kedvencemet a balea_vital_pigmentfolt_elleni_koncentratum.pngBALEA VITAL PIGMENTFOLT ELLENI KONCENTRÁTUM-ot. Nagyon szeretem, remélem még nagyon sokáig kapható lesz.

 

Jó-jó volt ez a rutin, de közel sem tökéletes. Persze pénztárca kérdése is, hogy mit engedhet meg magának az ember.

 

Akadnak bőven kiszemelt termékek, de erről majd a következő posztban.

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr2313967142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása