Tima Világa

Granny ombre hair

2018. május 16. - Tima84

e5c2c27cc8d04397cd801cfd70f0e432.jpg

 

Ismét úrra lett rajtam a hajmánia, ami már sok-sok hónapja elkerült.

Régóta nem nyúltam a hajamhoz, így szépen meg is nőtt. Nem mondhatom, hogy meg vagyok vele elégedve, mert iszonyat amit szenvedni lehet az én sűrű és szénaboglya szerű hajammal.

Aki ismer tudja, hogy nem vagyok fodrász párti, nem találtam még meg azt a fodrászt, aki azt csinálja amit én kérek. + Már annyit tanultam, hogy ...... általában összejön, amit szeretnék.

Ezer oldalról közelítem meg ilyenkor , hogy is fogom kivitelezni a feladatot.

Amit sikerül elkészülnöm vele, mindenképpen frissítem a posztot.

 

Lényeg a lényeg ismét a szürke szín lett a szerelem, csak most Ombre verzióban.

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6613965230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása