Tima Világa

Teszt Lenor Unstoppables Fresh illatgyöngyök

2018. június 15. - Tima84

lenor_un.jpg

 

Trnd projekten belül jutott el hozzám tesztelésre.

Megvallom nagyon örültem, mert anyaként, feleségként és 3 csoda kutyus “anyukájaként” van bőven mit mosni. Tökéletes alanya lettem a tesztelésnek.

Első benyomás: A csomagomban volt 1 nagy kiszerelésű Lenor Unstoppables Fresh és 20 db minta is. Már a doboz kibontásakor megcsapott az illatfelhő. A csomagban természetesen volt még prospektus is, amit gondosan elolvastam.

 35133898_1718008708253243_109975399278051328_n.jpg

Kétségeim támadtak

  • minek ez nekem ha öblítőt is kell mellé használni? 

  • Mi történik ha a mosószer, öblítő és a gyöngyök illata keveredik

  • A tipikus kékes-zöldes fresh szín (amiről az a tipikus blleeee.. illat vagy inkább szag jut eszembe.

 

35123880_1718008728253241_3086714582417276928_n.jpgEzek a kétségek nagyon hamar köddé váltak, mert persze magamat ismerve egyből ki kellett próbálnom. Ágyneműhuzat le, irány a mosógép. Alig vártam, hogy lejárjon és CSODA. Fenséges mégsem zavaróan erős illat, és csak a gyöngyök illata.

 

Gyors teregetés, és persze ebben a kánikulában pillanatok alatt megszáradtak az ágyneműk. Arra számítottam, hogy na majd most ment el az illata. Tévedtem. 

 

Miért is kell az öblítő? Ugye a ruhák puhaságáért felel, mellesleg ehhez az én nagy kedvencem a Lenor Orhidea.

 

Egyébként maga a termék 4 illatban kapható

 

  • FRESH - tengert idéző üdítő karakter

  • BLISS - egzotikus, édes

  • LAVISH - parfümös vörös rózsa, barack jegyek

  • DREAMS - jázmin, vanília ellazító

 

Használata hiper egyszerű, csak a ruhák előtt bedobni egy kupaknyit a mosógép dobjába.

 

Engem megnyert. A hosszan tartó illatról még nem tudok beszámolni, de jön az update. 

Nagyon szívesen osztogatom, majd a mintákat a barátaimnak, kíváncsi vagyok a véleményekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5114042956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása