Tima Világa

InstaNatural C-vitaminos szérum TESZT

2018. május 27. - Tima84

41ww7y6g3_l.jpginstanatural-vitamin-c-szerums9-300-300.png

 

Mit is mondhatnék erről a szérumról?

Hatalmas lelkesedéssel kezdtem el használni, bár elég nehézkesen érkezett meg hozzám IHerb-ről.

Ami megfogott benne, hogy több hatékony összetevőt is pakoltak a kis üvegcsébe.

INCI második helyén szerepel a C-vitamin, e mellett Ferulic sav, B3 vitamin, csodamogyorókivonat, ginko biloba stb... található benne.

Mi kell még? Gondoltam én.

Lehetséges, hogy pont ebben rejlik a hibafaktor, legalább is nálam.

Azt azért tudni kell, hogy ebben a termékben nem Ascorbic Acid hanem Sodium Ascorbyl Phosphate található, ami állítólag egy új, stabilabb változata a C - vitaminnak.

A csomagolása tökéletes (fóliázott üvegcse, pipettával)

Az állagával sem volt semmi gond, kb erre számítottam.

Én konkrétan a tenyerembe csepegtettem, és így vittem fel apránként az arcomra.

DE sajnos a várva várt hatás elmaradt.

Nem szárít, nem olajos de nem is hidratál.

A finom ráncokkal semmi sem történt, a foltok maradtak stabilan a helyükön.

Pedig minden áldott nap kitartóan használtam, fényvédőztem. Hozzáteszem az egész üveggel elhasználtam.

Másnak,akár kifizetődő is lehet, a hatóanyagok tekintetében. Akinek nincs annyi folt a bőrén mint nekem.

Én többet vártam tőle talán ezért nekem NAGY CSALÓDÁS :(

 

Fontos hatóanyagok a krémben

Antioxidánsok: Sodium Ascorbyl PhosphateCamellia Sinensis (Green Tea) Leaf ExtractGinkgo Biloba Leaf ExtractPunica Granatum (Pomegranate) ExtractArgania Spinosa (Argan) Kernel OilFerulic AcidTocopheryl Acetate 

Gyulladáscsökkentők: Globularia Cordifolia Callus Culture ExtractGlycyrrhiza Glabra (Licorice) Root ExtractCamellia Sinensis (Green Tea) Leaf ExtractCentella Asiatica (Gotu Kola) Extract 

Hidratálók: Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf ExtractAlgae Extract 

Vitaminok: Sodium Ascorbyl PhosphateTocopheryl Acetate 

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr7513977032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása