Tima Világa

Joy Napok 2018 Tavasz

2018. május 14. - Tima84

 ogimage.png

Annyira vártam a Joy napokat, és ..... csalódtam.

Nem tudom, hogy csak én látom-e így de szerintem egyre gyengébb a felhozatal.

A kuponok ismétlődnek aminek semmi értelme, max ha elfelejtek valamit megvenni, és elhasználtam egyik nap a kuponomat akkor, de ennek mekkora az esélye? Kb 0

Pár dolgot azét sikerült jó áron beszereznem.

 

rossmann_logo.png

d753d72a-e9a8-4991-b6b0-1a1a73f8f717.jpeg

 

 1.kör

 

  • Persil 

Nem kell sokmindent ehhez fűznöm, természetesen mire odaértem csak a kis kiszerelés volt belőle, de legalább volt. Szerintem nagyon megéri ilyenkor megvenni 33% kedvezmény volt rá

  • Old Spice Wolfthorn tusfürdő 25%

Valami isteni illata van, a Nagyfiam kedvence lett. Abszolút véletlen felfedezés, nem kaptam whitewater stiftet glamour napokon ezért ezt az illatot választottam, jó döntés volt. Így került a kosárba a tusfürdő változat is.

  • Babydream kéz és arctörlő 33%

Gondolom nem kell bemutatni. Minden mentes szuper kis kendő. Természetesen 1 db volt az üzletben.

  • Four Your Beaty sminktojás

Tesztelés alatt. Egy régi hiper gagyi volt nekem, kíváncsi vagyok ez, hogy teljesít.

  • Fuss Wohl sarokcsiszoló 33%

A Schollt drágának tartottam, sok-sok utána olvasás és bekerült a kosárba. Update, ha kipróbáltam.

  • Fa szappan
  • Ajax Fürdő 

letoltes_1.png

2. kör

Ehhez muszáj bevezetőt írnom. Ugye tudjuk, hogy megújult a Beauty program, ezért új kártyát kell igényelni.

Én balga ezt megtettem a Joy napok előtt. Az üzletben fizetéskor kiderült, hiába írtam fel az új kártya számát addig még véletlenül sem tudom használni amíg fizikailag meg nem érkezik az új kártya :(

Szerintem ez nagyon nem fer!!!

67bc3e02-5f68-4b9a-83d4-4013013b20ec.jpeg

  • Baba tusfürdő

Az eredi ára pont annyi volt, mint bármelyik nagyáruházban így érdemes volt a 25%-os kuponnal megvenni.

  • Milumil tejpép

Drága Barátnőm szépséges csöppségének vettem :) 25%-os kupon volt hozzá

  • Schauma balzsam (lemaradt a képről) 50%-os kuponnal ajándék volt

 

  • Bourjois Healty Mix alapozó 50%

Életemben ennyit alapozón nem gondolkodtam. kis millió pro/konra érv volt, de most majd megfigyelhetem élesben TESZT jön!!!

  • Rimmel Stay Matt alapozó 50%

Régóta kiszemelt darab, erről is szeretnék tesztet készíteni. 

  • Maybelline Superstay 24 alapozó 50%

Nem volt tesztere..... (imádom a magyar virtust, lopjuk el amit lehet) ez is agyalós volt, de TESZT várható.

 

Került még a kosárba pár kupon nélküli alap darab is. Ilyen a Balea zselé, (szintén lemaradt a képről, Nagyfiam lenyúlta :) Babylove Sensitive ezt használom arctisztításra.

 Ezeken kívül a Praktiker 15%-os kuponját szinte mindig felhasználom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr8113914854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása