Tima Világa

Egyedi karkötő

2018. május 07. - Tima84

hhhh.jpg

 

 

Mindig is tetszett, amikor másokon láttam ezer fityegős karláncot, de akkor tudatosult bennem, hogy nekem is kell egy ilyen (szeretnék) amikor egy filmben láttam Pandora stílusú szépséget és minden kis charmhoz tartozott valami emlék.


Amúgy is olyan macerás minden ajándékozás, ez a megoldás pedig szerintem szívhez szóló, és örök emlék lehet, arról nem is beszélve, hogy bárkitől kaphatsz hozzá egy új kis szépséget a karláncodra.


Én ezüst párti vagyok a bizsu sajnos nem örökéletű :( megnéztem a Pandora ékszereket, nekem drágák, de kétségtelen, hogy gyönyörűek.

Nem is én lennék, ha nem kerestem volna olcsóbb alternatívát, de megalkudni nem akartam.

htb1m05_kpxxxxasxxxxq6xxfxxxp.jpg

Szerencsére nem kell csak itthon keresgélni, a megoldást aliexpress-en találtam meg.

Ez a kis szépség 18 cm.  18.98 $ és garantáltan ezüst.

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6213898792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása