Tima Világa

Serical TESZT

2018. május 05. - Tima84

serical.jpg

Hogyan állítsuk helyre a hajunk szerkezetét.

Régi nagy kedvencem a Serical Keratin Hajpakolás.

Használatával a haj könnyen kifésülhetővé, lággyá és csillogóvá válik. Helyreállítja a haj eredeti fényét és erejét.

Ideális kémiailag kezelt, igénybe vett és göndör haj ápolására.


Igazság szerint én ezt balzsamként használom, hajmosás után pár percig hagyom csak a hajamon. Az illata Isteni, és a hajam azonnal puhább, selymesebb lesz tőle.

Ezt a keratinos változatot egyébként, ha pakolásként használnák akkor törölköző száraz hajra kell felvinni, 10 perc után már ki is lehet öblíteni. Ezt csak nagyon ráérős időmben szoktam így alkalmazni.


A csomagolása nekem teljesen tökéletes. Nem szeretem samponos csúszkálós kézzel nyomkodni a balzsamos tubust, ezt teljesen kiküszöbölte ez a doboz forma.

Nagyon kevés elegendő belőle még az én sűrű hajamra is.


Árát tekintve 920-1200 Ft között mozog, ami nevetségesen olcsó a méretét tekintve.

Nem hiszem, hogy bármi másra lecserélném.


A másik Serical pakolás a Latte Hajpakoló Krém, ami csak egészen véletlenül került hozzám, mert 1 év után elfogyott a Keratinos változata :( és nem kaptam sehol.

A tejproteinnek köszönhetően a krém kiválóan alkalmas mindenféle hajtípus ápolására. A hajat fénylővé és puhává varázsolja. Különösen igénybe vett (elvékonyodott, szőkített, dauerolt) haj ápolására ajánlott.

Ennek a terméknek is beleszerettem az illatába, minden pontosan illik erre a fajára is mint az előbb említett testvérére, de azért amint tudtam megvettem a Kedvencet. 

A Lattet jelenleg a Nagy Fiam használja elő szeretettel.

Ára megegyezik a Keratinoséval, pakolásként viszont ezt 30 percig ajánlott a hajon hagyni.

Én fodrász kellékes boltban szoktam megvásárolni. Szívből merem ajánlani mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr2713894270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása