Tima Világa

Ricinusolaj-a legjobb hajnövesztő szer

2018. május 05. - Tima84

img_0673.JPG

Ricinusolaj-a legjobb hajnövesztő szer

Hogyan készítsek belőle pakolást?

Világ életemben nagyon sokat festettem, szőkítettem a hajam, ami ugye beláthatjuk nem tesz jót senki hajának. Bár nekem vastag szálú erős hajam van, a sok éves kínzás kikészítette az én hajamat is, persze még a PCO is rápakolt egy lapáttal.

Arra eszméltem túl a 30-on, hogy minden tekintetben egészségtudatosabban kellene élnem. Már nem vonzanak az extrém színek, és már érdekel a hajam állapota is.

Rengeteget kutattam kerestem, mivel hozhatnám formába. Nagyon régóta félhosszú a hajam, soha nem tudott ennél jobban megnőni (letörött a vége). A mostani elhatározás, hogy megnövesztem, a bajom csak az, hogy mindent nagyon gyorsan szeretnék. Így találtam a legtermészetesebb ápoló, hajnövesztő szerre a ricinusolajra.

Számos fórum, blog írt jótékony hatásáról, felhasználásáról. Rengeteg visszaigazolást találtam MŰKÖDIK!!!

 

Hogyan készítsek belőle pakolást?

A pakolásnak számtalan elkészítési formája ismert

(mindig száraz hajra vigyük fel!)

Kb fél deci (hajhossztól függ) ricinusolajat tegyünk mikroba, hogy felmelegedjen, (ez azért is fontos, mert így könnyebben kezelhető lesz az olaj) majd keverjük össze 1-2 tojás sárgájával, hogy sűrű masszát kapjunk.

Ehhez tehetünk pár csepp citromlevet (szőke haj esetében) 

Vagy vitamin kapszulákat (por formájában), pl E-vitamin. 

Tojás helyett elkészíthetjük olíva, kókusz olajjal is a keveréket (megkönnyíti a kimosást). Vagy a szokásos hajpakolásunkhoz is adhatjuk.

Úgy visszük fel a hajra, mintha festenék, de nem kell annyira aprólékosan. A hajvégekre is kenjünk belőle. Ha ez megvan, helyezzük kényelembe magunkat és szánjuk időt arra, (kb 4 perc) hogy a fejbőrünket masszírozzuk, mintha hajat mosnánk. Ezek után tekerjük be fóliába, vagy zuhanysapkát is vehetünk fel. Érdemes még ezt betekerni egy törölközővel, hogy melegen tartsa. Így kell hagyni pár órát, de a legjobb, ha egész este a hajunkon hagyjuk. Nem könnyű kimosni, de a végeredményért megéri. Ha kúraszerűen csináljuk, a heti 1 alkalom azért legyen meg.

Ugyanúgy, ahogy a hajunk nő tőle, a szempilla és a szemöldök is nőni fog. Egy régi, megtisztított spirál kefével vigyünk fel a szempillánkra és a szemöldökünkre is egy keveset belőle. Éjszakára a legjobb, mert ilyenkor csukva van a szemünk, és zavartalanul dolgozhat az olaj. Reggel mossuk le langyos vízzel. Használjuk akár minden nap, néhány héten belül látványos lesz a változás.

Hol szerezhető be?

Online is megvásárolhatjuk, de a legolcsóbb alternatíva a patika, ahol kb 500Ft 1 dl.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr7013894242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása