Tima Világa

A Nagy THE ORDINARY

2018. május 04. - Tima84

the-ordinary-banner.jpg

Igen tudom a csapból is ez folyik, de szerintem nincs olyan ember aki komolyan foglalkozik a bőrápolás témával ne jutott volna eszébe, hogy kipróbálja ezeket a termékeket.

 

Arról nem is beszélve, hogy akinek akad pigmentfoltja minden lehetőséget próbál megragadni, hogy valamilyen úton-módon megszabaduljon a makacs foltocskáktól.

Szkeptikus vagyok-e?

Természetesen IGEN, nagyon olcsó termékekről beszélünk, fantasztikus hatóanyagokkal.
Lehetséges ez?
Ez ki fog derülni. Rengeteget olvastam már ezekről a kis csodaszerekről, természetesen van bőven ellentábora, akik azt vallják, hogy ennyi pénzért nem lehet jó terméket gyártani.

 

MEGLÁTJUK

 

Minden esetre azt gondolom nem engedheti meg magának mindenki, hogy több tízezret költsön egy-egy termékre. Remélem sikeres próbálkozás lesz a miénk.

Az én Drága Férjecském 6 terméket rendelt nekem. (IMÁDOM persze nem ezért) ezeket fogom itt lentebb felsorolni.
Mindegyik termék tökéletesen megfelelő az én bőrtípusomnak "elméletileg" és ugye mindegyik folthalványító összetevővel bír. Ugye az is alapvető, hogy
100%-ban illat- és színezékmentes
Állatokon nem tesztelték

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr8413891016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása