Tima Világa

A'PIEU Natural Sun Cream TESZT

2018. május 28. - Tima84

apieupureblocknaturalsuncreamdaily1.png

A fényvédők királya

Amit ígér

  • Természetes aloe vera kivonatot tartalmaz, mely hidratálja és nyugtatja a bőrt.

  • Könnyed textúrájának köszönhetően könnyen felszívódik, használatát követően a bőr nem válik zsírossá, ragacsossá.

  • SPF45, PA+++ - erős védelmet nyújt a káros UV sugárzás ellen.

 

és be is tartja �

Fontos hatóanyagok a krémben

 

Antioxidánsok: Tocopheryl Acetate

Gyulladáscsökkentők: Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Extract

Hidratálók: Butylene Glycol, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Extract, Caprylyl Glycol

Vitaminok: Panthenol, Tocopheryl Acetate

 

Nagyon, nagyon szerettem volna kipróbálni. Idén kapásból kettőt rendeltem belőle, és határozottan állíthatom, hogy nagyon nem bántam meg.

  • Isteni illata van, enyhe citrusos egyáltalán nem zavaró.

  • Nem meszelem magam fehérre vele, ami sajnos a fizikai fényvédőknél sajnos gyakori.

  • Könnyű az állaga

  • Nekem kifejezett tetszik, a minimál stílusú csomagolása.

  • Szépen lehet rá sminkelni, a hidratálást alá bőven kívánja, de ugye ez nem okoz gondot.

  • Ami még nekem fontos tényező nem horror az ára, mint az itthon kapható valamire való fényvédőknek.

 

Egyenlőre nálam, No’1

 

Ahonnan én vettem: Ebay link

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr1313967590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása