Tima Világa

OpenBox

2018. május 05. - Tima84

box_png11.png 

Csomagom jött! BBKREM.HU


Nézzük mi van benne.


Missha M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++-No.23 natur s-b minta

Missha M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++-No.27 honey beige minta

TonyMoly paradicsomos bőrvilágosító maszk minta

Chica y chico Asta-Z krém - pigmentfoltos bőrre

Benton Csiga-méh lotion ajándék a rendelését

TonyMoly paradicsomos bőrvilágosító maszk

Első benyomásom, a meglepődés volt. Egy pirosas színű kencére számítottam a paradicsom miatt, ehelyett a krém fehér színű. Gondom persze nincs vele csak nekem furcsa volt.tonymoly-tomatox-maszk_1.jpg

Több mintát vásároltam, nekem elég volt egy fél kiscsomag az arcomra. Úgy terveztem relaxálok egy kicsit amíg a bőrömön dolgozik, nem volt jó döntés. Ez nem az a maszk amivel lazítani lehet, mert olyan érzése volt mintha egy tollal csiklandoznák az arcomat. 

Engem egyáltalán nem csípett, mint ahogy több véleményezésben is olvastam. 30 perc elteltével rengeteget beszívott a bőröm, a felülete nagyon ragacsos lett. 

Következhetett a lemosás. Az gondoltam nagyobb kihívás lesz, de meglepetésemre langyos vízzel könnyedén lejött.


Szemmel látható folthalványításról nem számolhatok be, de természetesen ez egy használat után nem is várható. A bőrképem viszont határozottan egységesebb, és hidratált lett. Ezen felbuzdulva a kamasz nagyfiam (vízhiányos) arcára felkentem a kis csomag maradék tartalmát. A végeredmény még neki is tetszett.


Frissíteni fogom a bejegyzést, amint elfogytak a mintáim

Asta-Z 


Végre meg tudtam venni ( pontosabban a kedvesemtől kaptam) a Chica y chico Asta-Z krémet. Ez az a termék amiről csak jó véleményezést hallottam ( a folthalványítás királya) astazet4.jpg

Egy pár szó a csomagolásról és a méretéről.

A bbkremnek köszönhetően a doboz fel lett cimkézve magyar leírással, ami nekem kellemes meglepetés volt. Maga a krém, sejtettem hogy kicsi na de ennyire??? Őszintén megijedtem, hogy ezt pikk-pakk el fogom használni. A nagy ilyedség egészen az első használatig tartott, mert nagyon kevés elegendő belőle. Tudom, hogy rengeteg posztot lehet olvasni erről a csodakencéről. Pontosan ezek miatt vásároltam meg én is. Pár nap használat után is simán merek írni róla véleményt. 

Illatát egyáltalán nem éreztem. A bőrön kellemesen elterül, könnyen beszívódik. Semmi ragacsos érzést nem hagy maga után.


Sajnos a szám fölött be gyulladt pár szőrtüsző, amit háát szégyen szemre össze-vissza nyomkodtam, az ereménye egy hatalmas sebes folt lett. Ez a krém 3 nap alatt leszárította a sebet és gyönyörűen halványítja az utána maradt foltot. 

A többi pigmentfoltom ön is már ennyi idő után is halványulást vettem észre.

Egyenlőre ennyi a tapasztalatom, de mindeképpen frissíteni fogom a bejegyzést


Benton Csiga-méh lotion


A rendelésem mellé kaptam ajándékba. benton-snail-bee-high-content-lotion2.jpg

Örültem neki, mert minden képpen ki szerettem volna próbálni a Benton csigás termékeit.

Meglepő módon ez az aprócska minta 5 alkalomra elegendő volt. 

Az állaga géles, kellemes. Ilattát egyáltalán nem éreztem. Nagyon jól,hidratál könnyen beszívódik, fényvédő előtt használtam.

 

Főbb összetevők:

  • Csiganyálka kivonat: segíti a sérült sejtek regenerálódását, rendkívül nagy mértékben tartalmaz allantonint, kollagént, elasztint és antibakteriális anyagokat, melyek mind jótékonyan hatnak a bőr egészségének és simaságának javítására.
  • Méhméreg: az Apis melifera - házi méh - méreg gazdag melittinben (egy fajta peptid), illetve hialuronokban, melynek hatására behatol a hegekbe, és tulajdonképpen feloldja a hegszövetet. Ezen felül orvosi szakfolyóiratokban közölt tanulmányok kimutatták antibakteriális és gyulladáscsökkentő hatását, ily módon rendkívül hatékony az aknekezelésben is.
  • Squalane: Az emberi bőrben, a bőr által termelt faggyúban is megtalálható természetes anyag. Kiváló hidratáló, bőrpuhító, ún. természetes hidratáló (NMF, natural moisturizing factor) elem.
  • Hialuronsav • Argánolaj: ránctalanító, bőrtápláló, regeneráló
  • EGF: epidermális növekedési faktor, mely a sejtmegújításban játszik kiemelt szerepet
  • Természetes ránctalanítók • Aloe kivonat: nyugtató, hidratáló, bőrerősítő
  • Adenosine: foltfehérítő

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr3313894278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása